30 heinäkuuta 2012

BACK IN BUSINESS

... ainakin melkeen! Käyn ihan kesälomavaihteella ja oon ihan sekasin päivissäkin. Nyt on kuitenkin ridaleirilta palattu ja ehimpä tässä viettää viikonlopun Tammisaaressakin. Käytiin Turussa päin ja tuli ostettua aika paljon tavaraa aleista, voisin huomenna kuvata ne videolle. Sen lisäks oon huomenna menossa ripariporukan kanssa Suomenlinnaan piknikille. Kaikkea kivaa siis tällä viikolla tulossa, yritän palailla mahd. pian kuitenkin! :)PhotobucketPhotobucketPhotobucket
ps. Pahottelut paskasta kuvasaldosta :/

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kt-tallilla :) huittisissa päin

      Poista
    2. nii mä vähä ajattelinki ku näytti iha kt-tallin hepalta(:

      Poista
  2. et oo tehny yli viikkoon kirjotusta tänne ja nyt teit tälläsen paskan missä ei oo mitään kuvia mukama sieltä leiriltä...ei huhhuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kuvannu ite siellä leirillä paljoa paskaakaan, joten mun kavereiden pitää lähettää niitä kuvia mulle, laitan niitä tänne kyllä kun saan niitä vielä tallennettua, tallensin nimittäin osan niistä isällä koneelle :) arvasin kyllä että joku tulee valittamaan tästä

      Poista
  3. Tykkään sun blogist tosi paljon ja sun videot on kivoi! ootan jo huomist videoo (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon :)! se video on tulossa jo tänään, ihan kohtapuoliin ;)

      Poista