26 elokuuta 2012

IHONHOITOTUOTTEET

Ajattelin tehdä vähän erilaista postausta tällä kertaa. Esitellä nimittäin mun viikottaiset, tai jopa päivittäiset ihonhoitotuotteet sun muut putelit. Let's start!Photobucket
KASVONAAMIOT
Kasvonaamiota käytän yleensä pari kertaa viikossa ihan siitä riippuen onko mulla aikaa. Oon jo jonkin aikaa suosinu näitä Freemanin naamioita. Toi Chocolate & Strawberry -naamio vetelee jo viimesiään, joten ostin mun rippilahjaks saadulla Stockan lahjakortilla sitten lähes vastaavan Avocado & Oatmeal -naamion. Freemanin tuotteita ei ole testattu eläimillä. Naamiot lupaavat poistaa lian tukkeutuneista ihohuokisista ja tehdä ihon pehmeäksi. Ite oon ainakin ollut tyytyväinen ja tuun varmasti jatkossakin ostamaan näitä.
Photobucket
KUORINTA-AINEET
Kuorin mun ihon suunnilleen joka toinen päivä illalla aina meikin putsaamisen jälkeen. Vasemmalla oleva Nivean Clean deeper -aine vetelee viimisiään ja täytyykin muistaa käyttää tää loppuun. Muistaakseni sain tän sellasen lahjapaketin mukana Jannilta jouluna, joten on tää ihan suht hyvin kestänyt, vaikka onkin vahingossa aina välillä tullut läträttyä ton kanssa. Toi Garnierin 3in1-aine on myös Stockalta muutama viikko sitten hankittu. Muistan omistaneeni tätä samaa ainetta joskus sillon muutama vuos sitten, kun tätä tuli kauppoihin. Tota voi käyttää siis kolmee eri tarkoitukseen: Pesemiseen, kuorintaan ja naamiona. Useinmiten kuorin tällä kuitenkin mun naaman.Photobucket
MEIKINPOISTOAINEET
Näiden käytöstä nyt tuskin tarvitsee sen enempää ruveta selittelemään, luonnollisesti sillon tulee käytettyä, kun on meikkiä ollut naamassa :) Vasemmalla oleva Vival on vaahtomaista eli, kun tosta pumpusta painaa niin aine tulee ulos kivana vaahtona. Sen lisäks toi sisältää Ksylitolia ja jotain muitakin luonnon aineita. Tosta Nivean aineen nimestäkin voi jo päätellä, että toi on puhdistus maitoa. Tuli samassa paketissa ton alla olevan kasvoveden kanssa.Photobucket
KASVOVESI
En oo ikinä oikeestaan välittänyt mitä kasvovettä mä käytän. Aina tullut ostettua vähän sitä ja tätä. Tää mun nykynen tuli siis ton puhdistusmaidon kanssa samassa paketissa ja ei tää ainakaan mitään kauheuksia mun  naamalle oo tehnyt :DPhotobucket
KOSTEUSVOITEET
Rasvaan mun ihon joka ilta meikkien puhdistuksen jälkeen ja yleensä vielä aamusin meikin alustaksi. Pakko rasvata melko usein varsinkin talvella, koska mun iho kuivuu tosi herkästi ja rutikuiva iho ei oo hirveen kiva näky. Joudun tässä lähiaikoina varmasti ostamaan uuden kasvorasvan, nää molemmat on nimittäin ihan lopussa. Tää on niin mun tapasta, että mulla on jokasta melkeen kaksin kappalein. En nimittäin ikinä jaksa käyttää vanhaa loppuun ennen uuden avaamista!

Huh, en oo pitkään aikaan tehnyt näin tekstipainotteista postausta! Oliks tää tällänen kiva ja saa toki ehdotella muitakin vähän erikoisempia postausaiheita. Huomenna ois sitten luvassa kauan odotettu Gagan keikka ♥ En oo oikeen satavarma mitä laitan päälleni tai miten meikkaan tai laitan hiukset yms. Kai se huomisen aika sitten selviää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti