06 elokuuta 2012

LAST WEEK OF SUMMER VACATION STARTS NOW!


Ekaa kertaa tällästä puhelinkollaasia... Mun kameran akku on ollut jo pari päivää lopussa ja en jostain syystä oo saanut sitä ladattua, joten kameralla otettuja kuvia ei juuri ole :) Tälläset kollaasit on ihan kivaa vaihtelua, vaikka nää kuvat onkin aika huonolaatusia.

1. Käytin pitkästä aikaa pari viikkoa takaperin mun punasia housuja! En ees muistanut kuinka hyvät noi on jalassa. 2. Heehehe, se on minä.... 3. Mun rakas solifer-kypärä on palvellut hyvin, vaikka onkin cittarista!! 4. Suomenlinnasta 5. Istuin tien reunassa ootellen Jannia :D Meitsi saa muuten huomenna melko varmasti oman skootterin! 6. Cappuchinoa Voffeli&Kaffeli'ssa

4 kommenttia:

  1. Minkä skootterin saat? :-D ps. mulla on samanlainen kypärä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti Yamaha Aerox, käyn koeajamassa kun se on käytetty :)

      Poista
  2. Millä ohjelmalla oot noi kuvien tekstit muokannu? Siis noi sivussa olevat formspringin ja blogilistan ja noiden? Ne on tosi kivan näköset :)

    VastaaPoista