14 elokuuta 2012

TAKAISIN ARKEEN

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Ekaks joudun vähän pahotella kun sitä vastaus-videota ei oo vieläkään näkynyt... Jos sitten vaikka huomenna! Oon kuvannut sen jo kaks kertaa, mutta ne molemmat on menny suoraan sanottuna ihan päin persettä :D Joko kamera ei oo suostunu yhteistyöhön tai mä oon lagannut.

Tänään kuitenkin reippaana (tai vähän vähemmän reippaana) alotin peruskoulun vikan vuoden. Eilen värjäsin hiukset tummiksi ja koitan huomenna ottaa kuvaa. Tän postauksen kuvat on siis vielä vanhoilla hiuksilla :) Huomenna on myös koulukuvaus (IIIK) ja mennään Marikan kanssa shoppailemaan. Tai Marika menee, mä meen vaan mukaan.

Lauantaina käytiin Nellin kanssa Valtterissa ja löysin pari kivaa jutskaa, niitäkin tulee luultavasti täällä joskus näkymään.

4 kommenttia:

  1. hyi vittu noi sun kulmakarvat...ja muutenki sul ei oo minkäälaist elämää, lopeta toi esittämine jo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vittu sä varmaa tiiätki iha helvetisti mun elämästä :DDDDDD salli mun nauraa..... ja mun kulmat on ollu 10000x pahemmatki, mun mielestä ne on iha ok tollasina :DD

      Poista
    2. Munkin mielestä sun kulmas on ihan kauheet, mut muuten kyl oot nätti ja tykkään blogistasi

      Poista
    3. okei, tänne varmaa tulee kunnon kulmakarvakeskustelut niinku onervanki blogiin... mä en vaa ainakaa ite haluis mitää hirveen lyhyitä kulmia ja mun kulmat kasvaa aikalailla tolleen :D oon mä niitä tietty vähän nyppiny

      Poista