24 syyskuuta 2012

THAT'S WHO I AM

Photobucket
Näin Tiian blogissa tälläsen jutun ja kun ei oo mitään muutakaan postattavaa (ollu siis kahteen viikkoon....) niin tein pari tällästä kollaasia :)Photobucket
En rupee kirjottelemaan tähän mitää sen kummempia tmv. En oo kuitenkaan tehny lähiaikoina mitää maata mullistavaa. Mul on hirvee ajanpuute kaikessa, koska koulu ja oon ruvennu myös urheilemaan, joten salillakin menee jonkun verran aikaa + sitten kaikki muu elämä.Photobucket
Sain jonkun kuvaushaasteen Ilonalta ja Juulilta ja jos joku päivä ehdin/jaksan kuvata ne kuvat niin laitan ne sitten tänne. Yritän tehä sen mahollisimman nopeasti, mutta ei vaan aika riitä.

ps. Olli u happy?

14 kommenttia:

  1. ketä nää oikeesti siis kiinnostaa...camoon. kukä sä luulet olevas???? hanki elämä kiittii (:

    VastaaPoista
  2. :D Nauroin viimeselle teksinpätkälle

    VastaaPoista
  3. Viivi mä oon Olli ei toi ylempi, et mitä sä sekoat? Ja olen hyvin kiitollinen! Kiitos!

    VastaaPoista
  4. millä ohjelmalla oot tehnyt bannerin tekstin / onko ohjelma maksullinen ? :D

    VastaaPoista
  5. vittututututututututututut kirjot

    VastaaPoista
  6. OON PIAN VIHANEN milloin tulee seuraavaa postausta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo saa olla vihane ): yritän kirjottaa mahd nopee mut en oikeesti koskaa jaksa/ehdi ja en tiiä pitäskö mun pitää jotai postaustaukoo tai siis sellasta täs onki tullu jo....

      Poista
  7. eks sä ollukki hifkfani joskus vielä :D:DD aika nopeesti vaihtuu mielipide ku kaverit kannattaa eri jengii! Seurauskollisuus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo koskaa ollu hifki fani :D ikinä käynnykkää yhessäkää pelissä... en kyl pahemmi kannattanu ketää viel joskus :)

      Poista