30 maaliskuuta 2013

PÄÄSIÄISIÄ

... vaikka musta ei tunnukaan yhtään siltä, että ois pääsiäinen. Oon syönyt varmaan yhden suklaamunan ja eipä oikeastaan ole edes tehnyt mieli lisää. Mikähän muhun on tullut?
 photo paita_zps346b70e7.jpg
Itsekin sorruin ostamaan tälläisen "massan" jo varmaan joka toisen teinin kaapista löytyvän camo-kuosisen paidan. Olihan se pakko kun hintaa oli alennuksien kanssa vain 13€. Tämä siis Lindexiltä. Oli pakko mainita tosta "massasta" tossa, kun viime postaukseen joku tuli sanomaan siitä, että mun uusi laukku on "aika massa" :D Jep, tyylini on muutenkin mielestäni sitten varmaan sitä massaa, eikä se mua haittaa. En hirveesti katsele, mitä muut pukee päälleen, vaan ostan just sellasia vaatteita, mitkä koen miellyttävän mun silmää. Oli ne sitten tällä hetkellä sitä massaa tai ei. photo aloneee001_zps518f21d1.jpg photo aloneee002_zpsb0f9de9d.jpg photo smothie_zpseac7b1b5.jpg Toki tää loma on tehnyt hyvää ja kuulostaa suorastaan mahtavalta, että vielä maanantainakaan ei tartte mennä kouluun! Tunnelmaa laskeekin sitten mukavasti heti tiistaina oleva äikän koe, johon voisi kyllä vähän opiskella...

Lähiaikoina en ole kamalasti jaksanut postailla.. Ajattelin, että kai tämän syyn voi täällä kertoa. Nimittäin eräs sukulaiseni menehtyi viime viikolla syöpään, jota ei pystytty millään keinolla hoitaa pois. Tämä on osaksi vaikuttanut siihen, että ei ole pahemmin huvittanut kirjoitella tai kuvata ylipäänsä. Onneksi mulla on kuitenkin maailman ihanimmat kaverit ja poikaystävä, joille voi aina puhua :)♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti