13 maaliskuuta 2013

"THE MOST WASTED OF ALL DAYS IS ONE WITHOUT LAUGHTER"

 photo yyh006_zps945ebd2c.jpg photo iahnaa_zpsf1b506b4.jpg
Jepjep, kivasti otin tän kuvan just sillain, että näkyy oikeen mun upeat kuvanottoasennot :'D. Tajusin vasta näin jälkeenpäin. photo yyh009_zpse6677619.jpg photo yyh008_zps9e3b1629.jpg
Vaikka oon tän viikon kärsinyt hirveestä kurkkukivusta ja flunssasta, oon silti jaksanut olla positiivisella mielellä ja pahemmin ees stressaamatta tulevista kokeista. Huomenna peruskoulun vika ruotsin koe, joka tulee kyllä menemään varmaan aika huonosti, koska tulin 10min lukemisen jälkeen tulokseen, että en kuitenkaan opi... Onneksi pääsen sinne lukioon mihin haluan, vaikka melkeen mun kaikki numerot ois seiskoja ja tällä hetkellä ei ole yhtään! Nimittäin ellen ihan väärin muista, tuli ruotsistakin 8 viime jaksotodistukseen :)

Aurinko paistaa ja pakkanen paukkuu. Hiton takatalvi. Ainoa asia, joka nyt tuppaa ärsyttämään. Sais kevät jo kunnolla rantautua, että sais heitettyä talvirotsin kaapin perälle ja siirtyä käyttämään nahkatakkeja! Keväinen kangastakki ois kyllä vielä hakusessa, ja se oikea onkin saattanut jo löytyä, mutta odottelee mua
vielä kaupassa.

Kuvissa näkyvä neule on uusi Lindexiltä ja farkutkin muutama viikko sitten ostetut Cubuksesta.

2 kommenttia: