09 huhtikuuta 2013

VIDEOPOSTAUS

Joo o, elikkä pitkästä aikaa tosiaan tällästä videota... Aika idioottihan tästä tuli ja selitän parissa kohassa taas jotain ihan soopaa, mutta live with it!

Iskekää laatu HD'lle, jos teidän netissä vaan riittää nopeutta pyörittää sitä! (mulla nimittäin ei..)
Tässä vielä nämä videolla esiintyneet uutuudeet, jos lisäinformaatio kiinnostaa kannattaa tsekata video!
 photo DSC09667_zpsaa99f5c7.jpg photo DSC09668_zps8d6c6959.jpg photo DSC09665_zps87af9af8.jpg photo DSC09666_zps13d13632.jpg
Molemmat tuotteet boohoo.com.

6 kommenttia:

  1. omg sun hiukset on kasvanu iha sikana!!!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep oon itekki huomannu täs lähiaikoina, ku niin moni on sanonu mulle siit :D!

      Poista
  2. tosi kiva video! vaikutat ihanalta ihmiseltä + oot nätti:)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sairaasti, ihana kommentti :)!

      käyn kattoo sun blogias!

      Poista
  3. ei nyt liity mitenkään tähän postaukseen, mutta eikös sulla oo vanssit? onko ne kauheen isokokosia verrattuna muihin kenkiin, eli pitääkö niistä ottaa pienempi koko kun normaalisti on? tuli vaan mieleen kun oon miettiny että tilaanko vanssit vai converset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on mulla vansit! Ne on kokoa Men 5 US eli Women 6.5 US, mutta siis toi koko 5 taitaa olla se ns. "virallinen". Ja tuo koko 5 on Vansin nettisivujen mukaan Euroopan koissa koko 36.5. Kun taas koko 5.5 on 37 ja koko 6 on 38. Mun oma kengänkoko on yleensä juurikin tuo 36.5-38. Riippuu toki kengästä. Joissain kengissä ei mahdu aina edes 37, joten uskaltaisin sanoa, että Vansit ovat vähän "isompi kokoisia" :D

      Toivottavasti oli apua!

      Poista