09 marraskuuta 2013

ARKIMEIKKI VIDEOLLA

Tämän videon kuvasin tänään aamulla, mutta sain ladattua sen tänne näin vasta iltamyöhään. Olin nimittäin tallilla melkeen koko päivän kisojen merkeissä :). Käytin tämän videon muokkaamiseen ja kuvaukseen yli pari tuntia, joten toivottavasti tykkäätte ja jaksatte katsoa + kommentoida!


Laittakaa laaduksi hd! Naurattaa muuten noi mun kaikki meikinlevitystavat, pitää näköjään hieroa naamaa kun viimestä päivää...  photo _VII4325_zps9d053853.jpg photo _VII4323_zps4a12a745.jpg
Videolla lukee aina tuotteen nimi samaan aikaan kun esittelen sen, joten en ala tähän enää erikseen kirjoittelemaan tuotteiden nimiä. Miksi musta tuntuu että KAIKILLA tai ainakin tosi monilla käy aina niin, että kaikki meikit ovat samaan aikaan lopussa? Mulla nimittäin kävi näin justiinsa, joten torstaina kipitin Jumboon ja ostin tuon CC-voiteen, Lumenen Primerin ja Lórealin True Match -puuterin. Sain puuterista ja CC-voiteesta muutaman euron alennusta plussakortilla.  photo _VII4326_zps42deec55.jpg photo _VII4328_zpseb4078c8.jpg
Lumenen kulmakynä ja kulmageeli ovat osoittautuneet todella hyvinksi ja nekin olen napannut Cittarista mukaani :) Vaikka yleisesti pidän Cittaria kalliimpana kuin Prismaa, niin siellä on usein meikkejä tarjouksessa ja nämä kulmameikkinikin olen tarjouksesta napannut. photo _VII4333_zps77cf84ae.jpg

2 kommenttia: