20 joulukuuta 2013

VIHDOIN SAA HENGÄHTÄÄ

Mitenköhän tässä nyt näin pääsi käymään... Niin lupailin tulla postaamaan maanantaina, mutta tässä sitä ollaan, perjantaissa. Vihdoin pääsin loman viettoon ja pakko sanoa, että tämän loma tulee kyllä enemmän kuin tarpeeseen. Koko tämän viikon olen ollut aivan älyttömän väsynyt ja nukahdellut ihan miten sattuu keskellä päivää ja illalla olen mennyt todella aikaisin sänkyyn. Väsymys oli kertakaikkiaan niin suurta, että se vaikutti mun mielialaankin todella paljon ja musta tuntuu, että oon oon ollut alkuviikon tosi kärttyinen. Huomenna aion nukkua pitkään univelkoja pois ja rentoutua ♥ Ainut mikä mua voi enää masentaa on se, että tänä(kään) vuonna ei taideta ainakaan tänne pk-seudulle saada valkoista joulua :( photo _VII5081_zpsf3fd90af.jpg photo _VII5077_zps187968c6.jpg photo _VII5062_zps64ab573e.jpg photo _VII5059_zps135b632e.jpg photo _VII5055_zpsaeb67fef.jpg
Hyvää joulunodotusta kaikille! ♥ Palailen viikonloppuna.

2 kommenttia:

  1. hieno toi teijän piparkakkutalo! Ja ihanan joulusia kuvia muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eiks ookkin :D? Äiti se vaan osaa.:) ja kiitos!

      Poista