08 marraskuuta 2012

LÄHIAIKAA PUHELIMEN KÄTKÖISTÄ

Nyt kun mun kamera on poissa pelistä, en saa hirveästi mitään kuvamatskua mistään suunnasta... Onhan mulla toki pokkari, mutta laatu on siinä varmaan suht samaa luokkaa, kun mun kännykässä. Ajattelin kuitenkin, että ois se kiva postata jotain, joten tässä ois näitä superhyperlaadukkaita kännykkäkuvia!
Photobucket
1. Talvi tulee.... 2. Oltiin viime viikonloppu isosleirillä ja oli ihan mahtavaa! Mä ja Nelli siis Kuntokalliossa tässä kuvassa. 3. Tää on jo jotain muutaman viikon vanha kuva, kuhan lätkäsin tän tähän muiden joukkoon. 4. Maastokuvioiset housut ja ihanat "tossut"♥ 5. Piiiieni osa meiän yli 70 henkistä ik-leiri porukkaa. 6. Ja tietysti sitä ahkeraa opiskelua ;)

6 kommenttia:

  1. Nuo maastokuvioiset housut näyttää kivolita. :) Itekki oon jo pitkään suunnitellu tuollaisten ostoa mut en vieläkään saanu aikaseks. :)

    VastaaPoista
  2. Olis kiva, jos voisit tehä postausta joululahjatoiveista?(:

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. no nii ootte teki suht laiskoi.. :D ja mul ei ees oo kameraa atm..

      Poista