29 marraskuuta 2012

MY CHRISTMAS WISHES

Jouluun on enää alle kuukaus, joten nyt ois varmaan sopiva aika tälläselle joululahjatoivepostaukselle :)! Joku siis kyseli tällästä ja mietin, että saattaishan tällänen olla ihan kiva väsätä.

1. Oon kipeesti uuden paksumman talvitakin tarpeessa! Aikalailla ollaan isin kanssa sovittu, että se ostaa mulle jonkun paksun ja lämpimän takin lahjaksi :) 2. Fjällräven Kånken reppu! Näitä on nykyään tosi monella, mutta nää on silti vaan niiin söpöjä, ja reppua on kivempi kantaakin kun olkalaukkua, varsinkin jos se on täynnä koulukirjoja... 3. Uudet vansit! Mun vanhat on ihan hirmu kärsineet ja kaipailisin nyt varmaankin tälläsiä mustia, sitten ens kevään varalle jo valmiiksi. 4. Lahjakortteja tietysti, pääsee alennusmyynteihin ;) 5. Ja suklaata täytyy vähän olla!

Tällästä tänä vuonna... Mitäs teiän joululahjatoiveista löytyy? Jotain samaa kun multakin? :)

8 kommenttia:

  1. Suklaata mullekki mut hyi juliat on pahoi! ja jee bloreggi on saapunut takaisin kotiinsa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juliat on hyvii :( ja saa nähä mitä tää tonttu sulle on ostanu ;)

      Poista
  2. bloggeri reppu.....

    VastaaPoista
  3. Mä sain just vähä aikaa sit ittelleni tollasen fjällräven repun ja oon tykänny! Oikeesti kivempi kantaa ku laukku koska ei tipu eteen ku esim. nostaa maasta jotai. Ja ittellekki pitäis hommaa tommine paksumpi takki varsinki nyt ku on näit pakkasii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep onneks mummi kävi jo ostamas mulle tollasen :)!

      Poista
  4. Suosittelen sulle Canada Goosen takkeja! Mulla on jo toista vuotta käytössä ja ei pakkasetkaan haittaa! En oo palellu melkeen yhtään! En kadu yhtään sitä päätöstä kaupassa, vaikka harkitsinkin pitkään :D
    Tykkään lukee sun blogii myös, vaikken bloggeriin ookkaan kirjautunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne superihanan näkösiä ja varmasti ihan sairaan lämpimiä, mutta hinta oli kyllä yli mun budjetin :D Sain itse asiassa jo mun takin etukäteen, carhartt'in viininpunasen parkan ja senkin hinta 195€ oli jo aika kallis.... :D Tosi lämmin tuokin.

      Ja kaikille tiedoksi, että kamera on nyt päässyt vihdoin huoltoon ja nyt vaan ootellaan sitä takasin ;) päästään sit postailemaankin.

      Poista