21 joulukuuta 2012

IT'S HOLIDAY!

Jee, eli kauan odotettu loma alko viime yönä! Siis yöllä, ihan kirjaimellisesti. Meiän koululla oli tänä vuonna yökirkko ja kun todistukset annettiin vasta tän päivän puolella, ei tarvinnu sitten tänään mennä kouluun. Mulle tuli tosi hyvä todistus, oon ihan ylpeä itestäni :).

Kamera on vihdoin saatu huoltoon, ja nyt pitää vaan toivoa, että saan sen mahdollisimman nopeasti takasin... Tän postauksen kuvat on kuvattu mun vanhalla pokkarilla, jonka vuoks kuvanlaatu ei oo mitään ihan parasta.PhotobucketPhotobucket
Mulla ei oo mitään kunnon kuvaa mun joulujuhla asusta, joka oli siis eilen aamupäivästä. Mulla oli kuitenkin sellanen H&M'n aleista ostettu vetoketjullinen kynähame ja toi valkonen toppi + musta bleiseri. Ranteessa ja kaulassa oli samantyyppiset kultaset korut :).PhotobucketPhotobucket
Sitkun saan järkkärin takasin, niin kuvaan varmasti lisää kaikkia viime aikasia ostoksia sun muuta, mutta tässä ois yhet. Mulla ei oikeen ollut mitään talvikenkiä ja kun löysin nää alennuksesta niin oli pakko ostaa... :D

11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. HAHAHAHAHHAHAHAHA PUNKKARI :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD no mikäs siinä, eipä oo enne mua punkkariks kutsuttu ku oon kylläkin aika kaukana sellasesta..

      Poista
  2. XDDDDDd joo siis iha helvetin pukkari oot viivi, YÖK !!!!!11

    - onerva

    VastaaPoista
  3. ihan järkyttäviä vaatteita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi helvetti mikä teitä vaivaa :DDDDDD pystyy vaan anonyyminä tulla sanomaan jotai tollasta, itelläs on varmasti kaikki niin upeita!!! kiitos kommentista, mutta ei kiinnosta.

      Enkä oleta, että multa voidaan vaatia ees ystävällistä vastausta tälläseen kommenttiin :DDDD

      Poista
    2. jos sä oot punkkari ni mä oon hevari, anarchy in the uk ja vittu paranoid!!!

      Poista
  4. Ah iiihanat kengät ja toi kaulakoru on tositosi kiva kysympä että mistä mahtaaa olla?:))) ja punkkari ootki mmmmmm..... Kattois ensiksi että mikä ite on ja sen jälkee pitäis vaa lärvin ummessa.. Viivi ooot kaunis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koru on H&M'stä ja kengät click shoesta :) ja kiitos tosi paljon ♥

      Poista
  5. Haaste mun blogissa sulle :)

    http://alices-secrets.blogspot.fi/

    VastaaPoista