09 tammikuuta 2013

FIND ME ON INSTAGRAM!

Mun vanha puhelin sano sitten vuoden päätteeks hyvästit mulle ja pimahti lopullisesti... Onneks olin osannut varautua, että tää tulee tapahtumaan ihan lähiaikoina, joten mulla oli kertynyt rahaa uuteen puhelimeen säästöön jo ihan mukavasti. Päädyinkin sitten ostamaan Gigantista Samsung Galaxy S2:en, koska mielestäni ihan hyvä puhelin ja vielä alennuksessa.

 Ja nyt kun mulla on siis android puhelimessa, niin olihan sitä pakko tehdä Instagram! Tonne lisäilen jotain kuvia varmaan lähes päivittäin, joten myös kätevämpi mesta seurata mun tekemisiä. Mut löytää tuolta siis nimellä viivip!

Tuli kyllä ruma kollaasi, mutta näillä mennään!

Toivon myös niin paljon, että tässä viikon aikana se mun kamera tulis sieltä huollosta jo pois. Tahtoo kuvata!

5 kommenttia:

  1. teetkö joululahjojen esittelypostausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pitää katella sitkun saan mun kameran takasin :) sain pääasiassa lahjaks vaan rahaa ja lahjakortteja ja ne on jo käytetty, mut kattoo nyt saanko ne konkreettiset asiat kasaan :)

      Poista
  2. saiks joululahjaks ton kånkenin ?:) minkävärine ?;)

    VastaaPoista