17 tammikuuta 2013

TALVIVÄSYMYSTÄ

Mä niin ootan, että päivät alkaa taas pidentyä, eikä joka päivä ole jo ennen viittä ihan pilkkopimeetä... Toi sää saa mut sairaan väsyneeksi, ja sen lisäks koulussa on vielä koko vuoden rankin jakso. Onneks mun mieltä piristi hurjasti se, kun äiti tänään kertoi, että lähdetään todennäkösesti 13.2 paikkeilla Thaimaan lämpöön! Siellä on aina vaan niin ihanaa ja pääsee suunnilleen viikoksi rentoutumaan ja ottamaan vähän väriä pintaan :)

Eilen mulla oli kamera mukana koulussa ja tässä ois vähän kuvia päivän varrelta:PhotobucketPhotobucket
Herätys soi seitsemän aikaan ja aamu alko kahvia juodessa ja ihanaa retroradiota kuunnellessa. Sitten pakkelit naamaan.PhotobucketPhotobucket
Koulussa pakotin kaverit kuvaamaan mua, koska oli pakko saada tänne jotain kuvamateriaalia :D Pihalla ois varmaan tullu vähän paremmat kuvat, mutta nää nyt on ainoot mitä on.Photobucket
Koulun jälkeen kävin ratsastamassa Vanillan ja sen jälkeen olin Ollin kans ja jäin niille yöks.

4 kommenttia:

  1. ja kävit ratsastamassa Ollinki ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo haluutko kuulla kaikki ykstityiskohdat ?!??!??! ;) Camon, mistä näitä kommenttei aina tulee :D

      Poista
  2. eks käytäkkää sun kånkenii koulus ku siin joululahja toive postaukses sanoit et se ois nii paljo kivempi koulus ja silleee ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis onhan se mulla ollu ain välillä :) mut sit yks päivä vaihoin toho ruskeesee ja en oo saanu aikaseks vaihettuu sitä reppuu takas :D

      Poista