15 helmikuuta 2013

 photo mm_zps1e64c8f9.jpg
 photo syoumlmunsuklaat003_zps5986d4f5.jpg photo syoumlmunsuklaat004_zps6134be74.jpg photo 006_zpsd7984092.jpg photo 003_zpsfde0bf1e.jpg photo 008_zps1c88c840.jpg
Onpa ollut taas kiireinen viikko... Konetta en oo avannut kertaakaan, kaikki nettiä tarvitsevat asiat on hoidettu puhelimen kautta. Onneksi alkaa nyt vihdoin se kaivattu loma.. Mä oon ainakin totaalisesti loman tarpeessa. En nimittäin nuku melkeen koskaan. Mun tän viikon ohjelma on ollut suurinpiirteen tällänen: Herätys, kiireellä kouluun, kavereiden kanssa tai eilen kävin ratsastamassa, salille, kotiin, nukkumaan. Postailulle sun muulle ylimääräselle ei oo pahemmin jäänyt aikaa.. :/

Keskiviikkona kävin Ollin kanssa Amarillossa ja oon vähän pettynyt mun ruokaan. Monet mun kaveritkin on arvostellut Amarillon ruokia aika kriittisesti. Toi hamppari on Ollin, mulla oli kanaburritoa.

10 kommenttia:

  1. ihania kuvia :)

    http://nniiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mistä toi hiustenkasvu juttu on?
    oot kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo varma kun mun isotäti osti ton mulle, mut kyl noita myydään jopa isommissa s-marketeissa eli niistä varmaan ihan apteekkeihin :)

      Poista
  3. voitko kertoo sit miten toi evonia juttu toimii vai onko iha turhaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tota oon ottanu vasta jotain 10 pvää, mutta oon jo suunnilleen 10kk ajan syönyt eri hiusten kasvua edistäviä valmisteita biotiinia jne. ja kyllä ne oikeesti ainakin vahvistaa hiusta :) ja tuntuu että sillonkun noita syö niin hiuksia katkeekin paljon vähemmän! Eli eihän noi nyt turhia sitten laisinkaan ole.

      Poista
  4. ihanii kuvii ja oot tosisupernätti <3 (:!

    VastaaPoista
  5. Oot upee ja kivoja kuvia! :)

    http://littleangelsbrokenheart.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kiitoksia !:)

      käyn kattomassa sun blogis myös.

      Poista