26 heinäkuuta 2013

TODAYS OUTFIT

 photo joou003_zps209ae57a.jpg
 photo joou014_zps1c385346.jpg photo joou011_zps25feba4a.jpg photo joou008_zps3453fcf6.jpg
 photo joou002_zps4c599c14.jpg
 photo joou006_zps5d88680e.jpg photo o-matic_zps56ccc16b.jpg photo joou009_zpsec336f52.jpg
 photo joou004_zpsdcf30f4d.jpg
 photo joou010_zps649b6df6.jpg
Virkattu pitsimekko - H&M UUSI! 24,95€ Vyö - Gina Tricot (saatu kaverilta) Lasit - lainattu poikaystävältä Korut - H&M Kengät - Vans UUDET! 42€ Ponkes (Alla mulla oli vielä kirpparilta ostetut ja itse tuunatut Leviksen shortsit, ne ei vaan näy. Oli pakko laittaa ettei mopolla ajaessa vaan mitään ylimääräistä vilkkuisi...)

Tänään meikäläisen herätyskello pirisi jo kahdeksalta ja puoli kymmenen aikaan otettiin Nellin kanssa suunta Jumboon. Yllä näkyvät uudet jutut kuluttikin sitten mun jäljellä olleet palkkarahat lähes nolliin. Noiden lisäksi mukaan lähti vielä BikBokista college, mullakun ei vielä yhtään sellasta ollutkaan. Nyt on taas hetken shoppailut shoppailtu!

Mun sähköpostiin tipahti tänään mukava viesti tossa puolen päivän pintaan. Noin viikko sitten osallistuin Annika-O -blogissa kilpailuun jossa oli mahdollisuus voittaa ensi viikon torstaina pääsy Glitterin B2S VIP-iltaan, tietty avecin kanssa. Tehtävänä oli perustella, että miksi juuri minä. Heitin sitten kommenttilootaan oman näkemykseni siitä, että miksi juuri mä ja mun kaveri ansaittas pääsy tonne. Tänään sitten tosiaan sähköpostiin tuli kutsu tonne kyseiseen tapahtumaan, eli Annika oli vissiin valkannut just mut! Ihan mahtavaa! Odotan jo innolla, mukaan saa kuulemma myös sitten jotain kivaa kotiinvietäväksikin ;)

8 kommenttia:

  1. Sul on aivan ihana tyyli! Osaat todellakin yhdistellä vaatteita :) ja onnea voitosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos paljon :)! Tälläset kommentit osaa aina piristää!

      Poista
  2. mistä ponkesista noi sun uudet vanssit on ja oliks toi 42e alennushinta ja jos oli ni oliks siel paljonki alennukses ku tarttis kipeesti uudet vanssit ja noi näyttää kivalta! oot tosi kaunis ja tykkään sun blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu 42€ oli alennushinta, normaalihinta oli muistaakseni 70€ olivat -40% :) Ja Jumbon ponkesista, ja oli siellä muutamia, nää oli tosin ainoot mistä oli mun kokoa ja nääkin oli vikat just näitä kenkiä :/ Mut kaipa jostain ponkesista esim. Forumista saattais löytyä enemmänkin? En mee kyllä takuuseen :D

      Ja kiitos paljon! :)

      Poista
  3. Ihana viivi mulle tuli niin hyvä mieli ku sul oli tosta vyöstä kuvia täällä kun mulla se oli ollu nii pitkää kaapissa enkä vieläkään osais käyttöö sitä noin hyvin ku sä! Mut se niin kutsu itseään sun luokse et piti antaa se sulle <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi sä oot kyl ihana ite!! Tykkään tosta niin sikana tost vyöstä en voi kylliks kiittää <3

      Poista