27 syyskuuta 2013

WHAT DO I SMELL? WELL, GUESS

 photo _VII3611_zpsaeaff968.jpg photo _VII3608_zps2eebb439.jpg photo _VII3612_zps0f9c794c.jpg
Hei jee, täydennystä mun hajuvesivarastoon! Nyt mulla on peräti kaks hajuvettä. Tän sain isiltä Amerikan tuliaiseks ja yllättävän hyvän tuoksun oli kyllä osannut valita :) Pääs mun hyllylle Marc Jacobsin Oh Lola Sunsheerin kaveriksi.

Koeviikko on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin. Eilen alotettiin enkulla ja meni ihan okei, tosin siitä kuuntelusta en kyllä paljoa mitään tajunnut. Tänään sitten mun kovasti jännittämä bilsan koe, mutta onneks piti tehä vain kolme tehtävää ja sain valittua just sellaset sitten mitä olin lukenut. 3 more to go! Matikka, ussa ja fysiikka...
 photo _VII3622_zps170aac61.jpg photo insta2_zpsebf8f952.jpg
Pääsin tänään siis jo yhentoista maissa ja kävin salilla vetämässä vatsa-selkä treenin ja nyt kirjottelen poikaystävältä. Käytiin Ollin kanssa Stadissa ja ostin ton toisessa IG-kuvassa näkyvän huivin ja samalla siinä vähän eilisen ja tän päivästä asua :). Huomenna olis koulukisat ja varmaan ois ihan hyvä vilkasta sitä rataakin tässä vähän.

4 kommenttia:

  1. mistä oot ostanu ton ihanan huivin joka on tossa oikeessa alakulmassa? :)

    VastaaPoista
  2. Onko sulla vielä se heppablogi? Ja aijotko kirjottaa sinne niist kisoista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla se, en oo tosin kirjottanu sinne 1,5 vuoteen, joten en siis kirjoita sitä :) Se on vähän haastavaa kun ratsastan kumminkin lähes joka päivä ja kuvaajia yms. tosi vaikeeta saada ja tälläkin hetkellä liikutan vaan käynnissä niin eipä siitä pahemmin sais ees kunnon postauksia aikaseks :)

      Poista