27 marraskuuta 2013

MY PHONE AND SOCIAL MEDIAS

Ajattelin nyt pyhittää mun rakkaalle luurilleni kokonaisen postauksen. Mulla on ollut tämän vuoden alusta asti käytössä Samsung Galaxy s2 puhelin mustana. Vanha puhelimeni oli jo muutaman kuukauden ollut aivan mäsänä ja kuinkas ollakaan uudenvuodenaattona se sitten heitti henkensä. Onneksi oli vielä joululahjarahoja + palkkarahoja säästössä, joten kipasin hakemassa Gigantista hetimmiten uuden luurin.

Käytössä tämä on toiminut hyvin. Tykkään paljon Android-käyttöjärjestelmässä, sillä siihen saa kaiken tarvitttavan. Pari kertaa olen jo joutunut viemään kylläkin puhelimeni huoltoon.. Ensimmäisen kerran kesän alussa, kun puhelimeni mikrofoni oli jo pidemmän aikaa ollut epäkunnossa ja viimeinen pisara tapahtui, kun luurini sisänäyttö yhtäkkiä vain musteni. Musteni, pala palalta. Ensin se oli vain vähän harmaa, jolloin päätin, että nyt lähdetään huoltoon. Matkalla huoltoon alue vain suureni ja suureni ja lopulta Tammiston Giganttiin päästyäni näyttö oli täysin musta. Tämä oli mielestäni todella outoa, sillä näyttö todellakin hajosi aivan itsestään! Sain puhelimeni takaisin huollosta ja näyttö oli kyllä korjattu, mutta mikrofonia eivät sitten voineet korjata... No, viikon sisällä otin itseäni niskasta kiinni ja raahauduin takaisin huoltoon. En todellakaan tiedä, mitä kapulalle oli ensimmäisessä huollossa tehty, sillä sain marssia huoltoon toisen kerran kunnon vikalistan kanssa. Puhelimeen oli siis heti huollon jälkeen ilmaantunut muutamia erittäin käyttöä häiritseviä pikkuvikoja. Tässä tapauksessa toinen kerta toden sanoo ja toisen huollon jälkeen puhelimeni onkin pelittänyt aivan mahtavasti!

En ole täällä blogin puolella muistaakseni koskaan kertonut, miten minut löytää somesta mistäkin, joten kokosin tälläiset kuvat. Blogille mulla ei ainakaan toistaiseksi ole Facebook-sivua, enkä halua täällä jaella henkilökohtaista Facebook-sivuani. En muutenkaan hyväksy tuntemattomien ystäväpyyntöjä.
 photo phone1_zps987e10b1.jpg photo phone2_zps3347752b.jpg
Weheartit:in käytöstä innostuin oikeastaan vasta pari päivää sitten. En voi siis sanoa olevani mikään kyseisen palvelun suurkuluttaja, kuten en myöskään fashionistan. Pidän kuitenkin molempien sivustojen ideasta, oikein hauskoja ja näihin saa mukavasti kulutettua tylsyyksissään aikaa. photo _VII4773_zpseafb74ad.jpg
Yksi syy miksi olen tietysti haaveillut lähes jokaisen tapaan Iphonesta, on se, että niihin on vain niin älyttömän helppoa löytää kuoria. Mulla on puhelimeen vaan nämä neljät kuoret, joista reunimmaiset olen tilannut ebaysta, sillä toi mun puhelinmalli alkaa olla jo sen verran vanha, että ei siihen oikein löydä Suomesta kuoria.

Mua saa siis seurailla sosiaalisissa medioissa vapaasti! 

2 kommenttia: