16 marraskuuta 2013

RANDOM FACTS ABOUT ME


 photo _VII4466_zps546ea419.jpg
Uusi college BikBokista -40% alessa n. 17€
1. Oikeastaan pidän bussilla matkustamisesta. Eniten iltaisin, yksin matkustaessani. Se, kun bussi ajaa motarilla ja valoina on pelkät katulamput ja mä istun omassa rauhassani musat korvilla, on jotenkin rentouttavaa. Asia erikseen on tietenkin se, jos bussi sattuu olemaan ruuhkabussi ja takapenkki on täynnä huutavia ja kiljuvia 13-vuotiaita. Nimim. Minulle kävi eilen näin ja se oli kaikkea muuta, kun rentouttavaa ja bussista poistuikin sitten päänsäryn omaava Viivi. photo _VII4450_zps0bcb7ec7.jpg 2. Oon melkeen aina väsynyt. Vaikka olisin nukkunut kuinka kauan, alkaa viimistään kymmenen aikaan jo väsyttämään. En myöskään pidä aamuherätyksistä, mutta silti mun on jotenkin suht helppo herätä aamusin. Joskus toivoisin niiiiin paljon, että olisin iltavirkku, mutta esim. töihin herätessä on ihan hyvä ominaisuus, kun ylöspääsemiseen ei mene tuntia. Vaikka mun on helppo herätä aamusin, oon koulussa silti aina väsynyt.
 photo _VII4456_zps1192b8bc.jpg 3. Valitan paljon. Haluaisin tästä tavasta eroon, mutta se on vaikeeta. Inhoan varsinkin eniten sitä, jos mua pidetään tyhmempänä, kuin oikeesti olen. Se saa mut valittamaan.
 photo _VII4459_zps8a8a02b3.jpg 4. Mulla on huono keskittymiskyky sellasten asioiden suhteen, jotka ei mua pätkääkään kiinnosta. Hyvä esimerkki äikäntunnit. Tunti aina ennen ruokalua ja aine, josta en pidä = nälkäinen ja turhaantunut minä = ei hyvä juttu.

5. ... mun huono keskittymiskyky ilmenee myös, jos en vain totaalisesti tajua jotain asiaa. Jos en vaikka matikantunnilla tajua 10 minuutin sisällä uutta juttua, menetän hermot ja päätän, että lasken sitten kotona... En vain enää tossa tilanteessa pysty käyttämään mun keskittymistä sen asian opetteluun. Varsinkaan, jos luokassa on yhtään puhetta. Se häiritsee :D.
 photo _VII4444_zps8ba8006d.jpg6. Otan jotkun tv-ohjelmat vakavasti. Vaikkapa Salkkarit, voi sitä vääryyden tunnetta mikä välillä tulee niistä joistain kohtauksista ja minä huutamassa sohvalla "ei älä tee niin, idiootti, varo nyt urpo" tai jotain muuta...

2 kommenttia: