20 marraskuuta 2013

POSTAUSTOIVEIDEN TOTEUTTAMISTA VIIKONLOPPUNA!

 photo large3-tile_zpsd51db5ca.jpg Postailulle ei nyt ennen viikonloppua löydy aikaa, sillä mulla alko just tänään koeviikko. Mulla on enää huomenna ja perjantaina oikeastaan kokeen, huomenna matikka ja perjantaina yh. Tänään oon laskenut matikkaa monta tuntia, toivottavasti aherrus palkitaan. Ensi viikolla mulla on siis vaan äikän aineistoesseekoe, johon ei oikeastaan tarvitse siis lukea. Pari vapaapäivää siis tiedossa! Tekeekin hyvää ennen 3. jakson alkamista, joka on varmasti mun raskain jakso...  photo large-tile_zps7a1bdbab.jpg
kuvat: Weit

JA SITTEN ITSE ASIAAN... Viikonloppuna mulla olis varmasti aikaa totetutella joitain teidän postaustoiveita. Kenties jotain videota, kollaasia, tekstiä? Laittakaa ehdotuksia! Toteutan ne, mitkä itse koen mukavaksi toteuttaa :)!

8 kommenttia:

  1. Joululahjatoiveesi
    myday

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pitää miettiä :) ton joululahjatoivehomman tekisin jos mulla olis jotain toiveita! En oo nimittäin toivonut mitään :) mut ehkä mä keksin jotain.

      Poista
  2. Lempivaatteiden esittely tai laukkujen ja kenkien esittely ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ton vaatejutun voin tehä! Mulla ei oo oikeestaan mitään laukkuja paitsi kaikki jotain räkäsiä h&m laukkuja jotka repsottaa jokapaikasta, niin ei niissä ole paljoa nähtävää ja kaikki mun lempparikengät eli tennarit on tähän aikaan syksystä ihan paskassa :D Mutta toi lempparivaateet oli hyvä!

      Poista
  3. Joku video, vaikka myday :)

    VastaaPoista
  4. Pitää miettiä minkälaista videota tekis, kun sitä on nyt aikalailla toivottu :)http://noothersuperstar.blogspot.fi/2013/08/my-rooms-new-decoration-video.html tossa on jo melko tuore huonevideo ja mun huone ei oo tosta oikestaan muuttunut, joten sitä en näe tarpeelliseksi tehdä

    VastaaPoista