03 joulukuuta 2013

LATELY

Mun pää lyö jälleen ihan tyhjää postausideoiden suhteen. Kiinnostaisko teitä jonkinlainen viikon treenit/urheilut tai päivän syömiset -postaus? Tai oisko kiinnostusta linkata blogeja tännepäin, niin voisin sitten valita parhaat päältä ja esitellä ne täällä? Hirveesti tekis mieli postailla teille tänne asukuvia, mutta päivä on tähän aikaan vuodesta niin lyhyt, eikä mulla ole ketään kuvaajaa!

Pitkästä aikaa tein tällästä kollaasia puhelinkuvista, joista pari kipaletta on näkynyt mun Instagramissa! En päivittele mun Instaa kovin usein, sillä jostain syystä oon kamalan kriittinen sinne laitettavien kuvien suhteen. Nää muut kuvat tässä kollaasissa onkin tältä päivältä ja eiliseltä. photo phonephotos_zps71b48ef0.jpg
1. Eilisen asua noin ylhäältä päin bussia odotellessa räpsästynä. Jalassa mun pari vuotta sitten saadut Eccon nahkasaappaat, jotka ei sillon ollut yhtään mun tyyliä ja taisin jopa lahjottaa ne äidille. Löysin ne kuitenkin viime viikolla käyttämättöminä kaapista ja päätin ottaa ne äidiltä takaisin ;). Terve vaan äiti jos tätä luet, jos et ole vielä tajunnut mun saappaiden riistoa. 2. Tämä on niitä Instagram-kuvia. Colleget on best! 3. 11.11 vietettiin mun poikaystävän kanssa vuosipäivää. Käytiin thaimaalaisessa syömässä ja vietettiin laatuaikaa♥ 4. Tästä taas huomaa, kuinka lyhyt se päivä onkaan. Kello 15 ja aurinko jo laskemassa horisonttiin... 5. Wippii, eilen satoi lunta! Ja tänään se oli kyllä jo lähes sulanut, mutta kyllä uskon sen talven vielä sieltä tulevan. 6. Tältä on näyttänyt jo muutama ilta putkeen. Kynttilät, jouluvalot, villasukat ja uusi Hampton Repuplicin aamutakki. Tälläkin hetkellä kaikki nuo toteutuvat. Kohta pitäisi alkaa väsäämään vielä psykologian etätehtäviä, mutta sitten aion loppuillan vain olla ja mennä aikaisin nukkumaan.

6 kommenttia:

  1. Treenipostaus kuulostaa tosi hyvältä!

    VastaaPoista
  2. Treeni- ja päivän syömiset postaus olis kiva! :)

    VastaaPoista
  3. ois kiva kuulla sun heppajutuista, sun poikaystävästä, muusta kodista, sun perheestä JA ois kiva tittää sunperus arkipäivästä missä koulu jne

    VastaaPoista
  4. Kaikki muut noista oikeestaan on mahollisia paitsi toi kotihomma, sillä en viiti kauheasti kuvata tänme meidän kotia, kun täällä asuu äiti ja veli :) kiitos paljon ehdotuksista!

    VastaaPoista