06 joulukuuta 2013

MY OWN MINISTUDIO

Siis what?! Mikä studio, missä häh? Eilen mun tarkotuksena oli ennen poikaystävälle lähtöä kaivaa kaapista kamerajalusta ja lisäsalama, mutta törmäsinkin johonkin aivan muuhun; nimittäin tälläiseen, König ministudioon. Muistinkin saaneeni tämän samalla, kun sain setäni kaikki kameratarvikkeet (eli kamerani, muutaman objektiivin ja muita tarvikkeita), mutta koskaan en ollut perehtynyt tähän kummalliseen pieneen koottavaan laatikon tyyppiseen asiaan. Oon mun kameran ja muiden kameratarvikkeiden kanssa TODELLA varovainen, joka onkin yksi syy siihen miksi mun kamera ei usein ole mulla koulussa tai muualla mukana. Mun on vain pakko pitää sitä aina suht isossa kameralaukussa, sillä se on mulle tunnesyistäkin todella tärkeä ja tuntisin niin pahaa omatuntoa, jos ikinä hajottaisin sen.

Mulle siis selvisi pienen Googlettelun jälkeen, että tuo kyseinen asia on siis ihkaoma ministudio! Mulla oli noin 20 minuuttia bussipysäkille lähtöön, mutta malttamattomana mun oli aivan pakko alkaa testaamaan tota. Otin ensimmäisen tavaran, jonka ajattelin olevan helpoin kuvattava ja löytyi tuo Marc Jacobs -cokispullo (hehheh, mikähän hamstraaja musta on tulossa, kun tuo oli pakko säästää? Mutta onhan se söpö, onhan?)Mukana tuli neljä "taustakangas"-vaihtoehtoa ja valitsin punaisen, näin joulukuuhun sopien.

Noiden pikku "studiovalojen" avulla valaistus oli juuri sopiva; ulkona oli jo pimeetä eikä mun huoneessa muita valoja. Tätä on pakko päästä kokeilemaan lisää joku päivä ja opetella oikeasti tuon käyttöä!! Sitä ennen täytyy vielä etsiä netistä muiden ihmisten kokeiluja ja ottaa niistä oppia :). Kamerahan olis tietty pitänyt laittaa pikku jalustalle, kun tolla kuvaa, mutta eilen ei valitettavasti ollut aikaa. Onko teillä esim. jotain postausideaa, jonka voisi toteuttaa tota hyödyntäen? photo _VII4901_zpsccb78633.jpg photo _VII4903_zps5435a7ee.jpg photo _VII4896_zps51004c94.jpg photo _VII4899_zpsd41d5807.jpg
Kuten kuvastakin huomaa, tollasten valojen ja varjojen asettelun kanssa on vielä paaljon harjoittelemista!

Hyvää itsenäisyyspäivää muuten kaikille!♥ Itse viettelen sitä rauhallisesti kotona, pitääkin yrittää ikuistaa meikäläisen päivän tunnelmia kameraan vielä tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti