06 joulukuuta 2013

ONE DOLLAR DRESS, TWO OUTFITS

Mä ehkä äsken, ihan vahingossa tilasin mulle tälläsen älymageen mekon!!! Tää on jollain kiehtovalla tavalla älyttömän siisti ja en voinut vastustaa, kun tää oli vielä alennuksessa. Samallahan tää kilahti ostoskoriin, kun tilasin mun kahdelle ystävälle joululahjat. Rupesin miettimään, miten tämän voisin yhdistää ja sain aikaseksi asun sekä arkeen, että juhlaan. Ainut ongelma tässä vain on, että mulla ei sitten löydykkään mitään muuta noissa kollaaseissa olevia vaatteita, paitsi kohta tuo mekko. Joulupukkii photo thedollardress_zps7744725a.jpg
Tämä itse mekko on jo niin katseenvangitsija, että valitsin molempiin asuihin aika simppelit asusteet.
2. Tälläinen tekoturkis takki on ollut pitkään hakusessa ja se sopisi mielestäni hyvin tähän mekkoonkin. 3. Perus mustat pienellä korolla varustetut cowboynilkkurit. Soljet saisi tosin olla vielä kultaiset, enemmän mun mieleen. 4. Näin talvella, sukkahousut tai paritkin päällekäin on kyllä tarpeessa. 5. Niinkuin jo sanoin, kultainen on se mun juttu, myös koruissa. Korut saavat olla myös näyttäviä. 6. Vähän muutakin kuin mustaa; kaulahuivi kaulaa näin talvella lämmittämään. 7. Multa puuttuu myös kokonaan pipo, sellainen olisi muutenkin siis ihan oiva hankinta.

Unohdin tästä kollaasista kokonaan laukun, mutta todennäköisesti siinäkin mentäisiin mustalla linjalla. Toinen vaihtoehto voisi olla huivin värinen reppu, joka yhdistäisi silloin huivin ja repun hauskasti yhteen. photo thedollardress1_zpsfdad2436.jpg
Tän tyyppinen juhla-asu mulla suunnilleen olikin mielessä, kun tän mekon kotiin klikkasin. Haluisko joku järjestää jotkun juhlat, mihin voisin pukea ton?
2. Kuten edellisessäkin, tässäkin mennään hyvin mustalla linjalla. Joku tyylikäs musta clutch ois aivan täydellinen tämän kanssa. 3. Tälläiset korkokengät mun on pitänyt ostaa jo iät ja ajat. Mustat ja yksinkertaiset. Korkealla korolla ja sopivalla platformilla. 4. Juhliin pitää tietysti meikata vähän juhlallisemmin. Huulille voisin sipaista ihan klassisen punaista punaa tai jotakin muuta väriä! 5. Iso kaulakoru ja näyttävä sormus. Kultaisia, tietenkin.

Näin siis meikäläinen kuluttaa itsenäisyyspäivän iltaa... Mitä tykkäätte tälläsistä asukollaasi-postauksista?

2 kommenttia: