10 joulukuuta 2013

SHOES FROM SEOUL

Muhun on taas iskenyt totaalinen väsymys ja motivaation puute, varsinkin koulua kohtaan. Asiaa ei edes edistänyt eilen takaisin saadut 2. jakson kokeet, jotka menivät kylläkin hyvin. Ajattelin, että hyvin menneet kokeet voisivat saada mun motivaation taas nousemaan tätäkin jaksoa ajatellen, mutta ei! Tunneilla en meinaa jaksaa keskittyä ja läksyjenkin teossa olen laiskistunut ja jättänyt monet läksyt tekemättä, koska niiden tekeminen tuntuu vain olevan liian suuren työn takana. Ei nyt taida muu kuin loma auttaa, onneksi enää alle kaksi viikkoa koulua ennen loman alkua.  photo _VII4949_zpsdaac4a4e.jpg photo _VII4951_zps548dfd13.jpg
Mutta sitten niihin vähän iloisempiin asioihin, ainakin tällaisen kenkäholistin näkökulmasta, kuten minä. Kuvat on taas vähän kököt, kun pimeessä ilman salamaa kuvailin, mutta oli pakko mun tarvitsenlomaa-masennuksen keskeltä tulla postailemaan.

Äippä oli siis viime viikon Soulissa ja toi mulle tuliaisiksi kahdet Converset ja yhdet Vanssit! Siellä kun yksi pari oli maksanut sellaisen pari kymppiä. Mä olin näistä tuliaisista enemmän kuin tyytyväinen. Olen nimittäin varsinainen tennareiden suurkuluttaja ja onnistun tuhoamaan jostain syystä noita myös aika tiuhaan. Tai oikeastaan, mun Converseja en taida olla rikkonut yhtiäkään, mutta jo kahdet Vanssit ovat aivan puhki kantapäistä. Pidän monenlaisista kengistä, mutta kesäisin, keväisin, syksyisin (ja myös talvisin) tennarit ovat vain helpoin vaihtoehto. Kiitos äidille, tyttäresi on oikein tyytyväinen ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti