23 marraskuuta 2013

COZY EVENING

 photo _VII4523_zps3057bcb7.jpg photo _VII4517_zpsb846d758.jpg
 Jouluun on vielä kuukausi ja mä asensin jouluvalot! Tää on mulle hyvin epätavallista, sillä mä en välttämättä oo niitä pahimpia jouluhössöttäjiä. Kaikki tietää varmaan ainakin yhden tuollaisen ja ymmärtää mitä termillä tarkoitan. Monien muiden jouluhössötyksen blogeissaan saivat mut kuitenkin asentamaan nämä eilen illalla (yöllä...) photo _VII4526_zps4c9c2ada.jpg photo _VII4518_zpsbc4f156a.jpg
★ Valot toivat ihanan rauhallista tunnelmaa ja mua ei edes haitannut viettää yksin iltaa ja valvoa pitkään. Pientä joulumieltäkin ehkä jo havaittavissa. photo _VII4525_zps30ced86b.jpg
★ Varattiin muuten heti joulun jälkeen perheen kanssa Tukholman risteily. Eka kerta Tukholmassa sitten hmm... 12 vuoteen? Meidän perheessä kun on enemmän tapana käydä Thaimaassa, kun rajanaapurissa! Tämän takia en viitsi edes toivoa joululahjaksi paljoa muuta kuin rahaa, sillä niille ainakin tulisi sitten käyttöä.

8 kommenttia:

  1. kiva postaus ja muutenkin koko blogi! :) mikä päivä lähette risteilylle?

    VastaaPoista
  2. kiva kun oot kiristäny postaustahtia! Sun juttuja on niin kiva lukea ku vaikutat aina positiiviselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi ihana kommentti, kiitos :)
      Juu yritän postata 3-4 krt viikossa ainakin, mutta postAn jos siltä tuntuu, en halua pakottaa itteeni :)

      Poista
  3. Äää, oon niin kateellinen sulle kun matkustelette! Ihanan tunnelmallisia kuvia ♥

    http://quukkel.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä mä oon tosi ilonen siitä kyllä, että meillä on ollut mahdollisuutta matkustella niin paljon :) Kiitos! :)

      Poista
  4. Sun blogi on ihana! :) oot tosi aidon olonen ja nyt kivasti tullu näitä postauksia :) lempparivaate postausta innolla oottelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos paljon, ihana kommentti :)!
      Juu mulla on torstaihin asti koeviikko ja vaan ke koe, joten kelasin tässä tänään tai huomenna vetää koko vaatekaapin sisällön alas ja ettii ne lemppareimmat :D!

      Poista