09 tammikuuta 2014

PALUU ARKEEN

Nyt on sitten virallisesti arkeen palattu - koulu alkoi ja tuntuu taas, että kiire on koko ajan aivan kamala. Mun viime päivät on mennyt koulussa, tallilla ja salilla pääasiassa. Suoraan koulusta liikuttamaan tallille Calle, sitten menen mahdollisesti salille tai olen kavereiden tai Ollin kanssa. Myös kouluhommia pitäisi joskus saada tehtyä, mutta tuntuu vain, että ei ole aikaa?! No, pitää näköjään vielä vähän harjoitella tätä aikatauluttamista. Kauheeta, kun pitää oikeen aikatauluja melkeen alkaa väsäilemään :D.  Sellainen pieni ikuisuustavoite, jossa toivoisin onnistuvani multa löytyy myös: nimittäin tämä bloggaaminen! Bloggaus on mulle rakas harrastus ja nautin tästä kovasti, mutta nykyään tuntuu olevan liikaa sellasia totaalisia "pää lyö tyhjää" -kausia. Saisko mistään vuorokauteen paria tuntia lisää? t. yksi niitä tarvitseva..

Kyselin muutama viikko takaperin kiinnostaisko sellanen viikon treenit -postaus ja semmoinen olis tällä viikolla tulossa. Sunnuntaina siis ;). Älkää odottako mitään suuria, mun treenaaminen on sellasta 3 kertaa viikossa treenailua + kerran viikkoon kunnon rääkkiratsastus. Katsotaan nyt kuitenkin mitä saan aiheesta aikaan!

Jotta tämä postaus ei olisi täysin kuvaton, niin jaetaan nyt sitten tänne tältä viikolta kameraan eksyneitä räpsyjä :)! photo _VII5448_zps9c0e3122.jpg
Aamulla kauheessa kiiressä ainut mitä sain aikaan oli tämä aivan kamala kuva musta. Ajattelin, että kai sitä omaa naamaa pitää täällä kuitenkin edes joskus näyttää, vai? photo _VII5419_zpsdab3256e.jpg photo _VII5423_zpsa0906967.jpg
Aamulta. Mun vakkariaamiaiseksi on muotoutunut aina hyvältä maistuva ja terveellinen kaurapuuro. Sekaan pääsee milloin mitäkin marjoja. Tänään seassa oli cojimarjoja, pellavansiemeniä ja tummia viinimarjoja! Viimeksi mainuttuja ei kuvaamisvaiheessa vielä ollut mukaan päässyt. Uusi meikkipussi on ajanut myös hyvin asiansa, ja kerrankin ei tarvitse pelätä, että vetoketju hajoaa sitä sulkiessa. Toi on nimittäin niin ihanan tilava! photo _VII5452_zps6ab32a50.jpg
Mä en ois ikinä uskonut sanovani näin, mutta: MÄ OON RAKASTUNUT KEITETTYYN PARSAKAALIIN♥ Oikeesti, se on niiiin hyvää. Olen muutenkin iloinen, kun lähiaikoina olen oikeasti alkanut pitämään ruoista, joita ennen en voinut sietää.

2 kommenttia:

  1. millon aattelit tehä sen kysymyspostausvideon? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo nyt oon poikaystävällä ja huomen on vähän ikävämpi tapahtuma luvassa, joten sunnuntaina jos töiden jälkeen jaksan niin sitten voisin.

      Poista